16 toukokuuta 2012

syypää sun hymyyn


                                      

mooi kaikille (---: kukaa ei oo vähää aikaa kirjottanu mitää, mut aattelin nyt ite kirjottaaa mitä oon tehny lähiaikoina. Ihanaa et kesäloma alkaa kohta ! ootan sitä tosipaljo c: mut en yhtää tykkää et on hirveesti kokeita .. no onneks enää on 3 koetta enne lomaa (: oon tosi ylpee itestäni et sain uskonnon kokeest 9- ja hissasta 8+ 
täs on mun ja jaakon kuvistyö ! meidän piti harjotella yhtä työtä varten , ja saatii päättää mitä piirretää , nii tehtii sit tollane :D
^ puhelimen laatu :DD 

miten voi olla mahollista et oon nyt 2 viikon aikana käyny raxissa 2 kertaaa , ja meen viel lauantaina uuestaa tyttöjen kaa ? :DD no eka kerran käytii konstan kaa toissaviikolloppuna , ku äiti ehotti et mentäis ja sit eilen kesken kauppareissun äiti keksi et ku ei oltu syöty, nii mentäis raxii .


 
leivoin äitille c:
 äitienpäivänä oltii sit äitin ja isän vanhemmilla , katoin myös suomi-usa pelin ja sit joskus 18 aikaa menin pihalle konstan kanssa (:

konsta
rip </3 
 vihdoin sit vappuna sain ostettuu ginasta ton bandeau topin !

jos nyt kertosin jotain mitä oon tehny nii suurimmaks osaks lukenu kokeeseen ,ja ollu kavereiden kanssa . Tänäänki on matiikan koe josta en saa hyvää numeroa .. :D koulun kans oltii sillo ennen vappua perjantaina megazonessa ! se oli iha huippuuu (---: 


ei mulla kait sitte oo muuta kerrottavaaa , lähen nyt kouluun jote moikka ! (::



:lla pinja


2 kommenttia:

  1. http://defacedeintraum.blogspot.com/
    Ompas kivanolonen blogi ja tosi paljon kuvia! (: Ryhdyin muuten lukijaks. ^^

    Kivaa kevättä / kesäloman odottelua siulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! (: sullaki oli tosi kiva blogi, ja liityin lukijaks c:

      ja samoin !

      Poista