23 huhtikuuta 2012

> sorry for party rocking

 mooi kaikille (: mulla on nyt niiin tylsää et aattelin kirjottaa viimeviikosta tänne. maanantaina olin kaupungilla ettimässä sellaseen mallijuttuun ihan tavallista pitkähihasta paitaa ( väri ei saanu olla musta pinkki tai valkonen) aattelin et se olis iha helppo juttu, mut sit en löytänykkään mistään kaupasta sellasta paitaa ! :o

mun ja konstan kengät :D 
mun ja jaakon ihana löytö <3
mäkki aina lähellä sydäntä ♥


 perjantaina sit olin hulluilla päivillä rikun konstan ja jaakon kanssa ! (: ostin 2 pitkähihasta, 2 housut, aurinkolasit, 1 t-paita ja sit elokuviin karkkia + mäkistä ruokaa :D ja rahaaki vielä jäi ! meillä loppu koulu klo 12 ja sitte siitä mentiin kaupunkiin. 17.30 mentii sit kattoo konstan ja rikun kanssa kattoo finnkinoo american pie, se oli hyvä ! no mut aattelin nyt tästä alkaa kohta nukkumaaaan, huomenna 8-15 koulua ... ♥ 


- pinja ♥

1 kommentti:

  1. munki mielestä tois ihanan olonen blogi ! jäänkin seurailee, jos toi bloggeriki lakkais sekoileest ja voisin liittyy lukijaks :D

    http://oletteihania.blogspot.com/

    VastaaPoista