22 maaliskuuta 2012

World Design Capital Helsinki 2012

väsyttää(kö?)



Joo tulin siis eilen melkein 20 aikaan kotiin Helsingistä (:
Olin nii väsyny sillo illalla nii en jaksanu kirjottaa tänne, mutta nytten kirjotan ennen ku meen nukkumaan.


TIISTAI



ei oo meiän kone.
Tiistaina tosiaan oli herätys kello 6 aikaan ku 7 aikoihin piti lähtä Oulunsalon lentokentälle.
Äiti vei mut, mun tädin ja mun serkunpojan sinne samalla ku meni töihin.
Turvatarkastuksessa mun axe oli tietenki liian suuri nestepakkaus käsimatkatavaroissa kuljetettavaksi, joten oli vähän hirvittävä kokemus, ku se virkailija sano että: ''avataanko reppu tässä vai tuolla yksityisesti'' sitte mää vaa että: ''vaikka tässä'' ja sitte se vaa jotai sano että liian iso purkki ja blaablaablaa :D
No siellä lentokentän kahvilassa sitte ooteltiin semmone 45min että kone lähtee ja kuulutuksen kuultua lähettiin siihe lähtöportille.


Mentiin siitä sitte Norwegianin koneeseen ja lennettiin alle tunnissa Helsinki-Vantaan lentokentälle. (:
Sitä sitte lähettiin bussilla 615 Helsingin keskustaa päin.

SIELLÄ OLI IHAN KESÄKELIT ♥

Dösä pysähty sitte Rautatieasemalla ja soitettiin mun serkulle joka asuu Helsingissä, että tulee siihen asemalle meitä vastaan ja pian se sitte tuliki.
Meillä oli kaikilla iha hirvee nälkä nii lähettiin mäkkäriin syömään.
Siitä sitte lähettiin eka Sokokseen shoppaileen, mutta en ite ostanu sieltä mitää.
Seuraavaksi lähettiin Stockmannille ja ostinki One Waysta sini-oranssi-valkosen tuulitakin (:
Forum-kauppakeskuksen Jack & Jones -liikkeestä ostin sitte keltaraitasen t-paidan ja 5 paria sukkia ku ne oli alennuksessa :D



Kohta lähettiin ratikalla Sea Lifeen kattomaan mereneläviä :>
Meduusat oli siistejä :D
Tässä kuva sieltä mikä onnistu, ku kaikki melkein heilahti tai jotain.
en muista minkä nimisä kaloja :D



HALUAN LINNANMÄELLE !

Sieltä mentiin sitte sinne mun serkun kämpille ja levähettiin siellä sitte parisen tuntia ja sitte lähettiin Itäkeskukseen metrolla.
Meinasin ostaa sieltä aidot harmaat Converset, mutta niissä oli joku tekovirhe tai jotain ku se toinen paino mun jalkaa ja toinen ei - tai sitte mun toinen jalka on erimuotosempi entä toinen :s
Pettyneenä lähettiin mun serkun kämpille nukkumaan ja odottamaan seuraavaa päivää.


KESKIVIIKKO


Keskiviikkona herättiin joskus 10 aikoihin ja lähettiin parin tunnin päästä sitte Kampin kauppakeskukseen, josta en löytäny mitään :(
Metrolla mentiin takasin mun serkun kämpille ja syötiin makaroonilaatikkoa ja ooteltiin että pitää lähtä lentokentälle.
Tunnin päästä hypättiinki bussiin ja matkustettiin sillä lähes 1h, että päästiin kentälle.
Kone lähti 17 aikaan ja tuli taas istuttua se tunteroinen taas lentokoneessa ennen ku päästiin Oulunsalon lentokentälle, josta mun äiti tuli taas hakemaan.
Kotona vaa mätkähdin omalle sängylle ku olin nii väsyny :s
Mutta oli kyllä kaiken kaikkiaan IHANA, MUKAVA & HAUSKA REISSU ♥

Tähän loppuun vielä biisi, johon rakastuin eilen:

 
Nyt voin pistää hyvillä mielin nukkumaan, ku sain tän kirjotettua.
Hyviä öitä lukijat (:

-Jaakko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti