25 maaliskuuta 2012

► my life

tänää sit olin kaupungilla konstan ja rikun kanssa , käytii kattoo se kohta 18 (: se oli ihajeees :D 
        huomenna sit pitäis herätä aikasin koska pitää mennä kirkkoooon ... ! ): 
no tällä viikolla tiistaina oli uskonnon koe, josta sain 7 :D:D .. ja sit keskiviikkona olin konstan ja rikun kaa uimassa ja kaupungilla :D torstaina vaa lagasin kotona ja perjantaina oli mun pikkuveljen synttärit ja sitte illalla olin vielä pihalla (: 


jooo tässä on nyt jotai kuviii , jotka on tosi huonolaatusia koska melkee kaikki on otettu mun puhelimen kameralla ! 

gina tricoooooot !
^ tehtii köksässä jotai mutakakkuu & kiinalaista c:
mun ja jaakon perus äikäntuntilagaus :D:D ♥

joo oli pakko käyä ottaa tosta kuva , tossa ikkunassa on siis meiän + joittenki muitten koulujen 8lk kuvistyö (: 




- pinja (: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti