08 maaliskuuta 2012

► the start


Joo saatiin vihdoin alotettua tää meiän yhteinen blogi, jota ollaan melko kauan ehitty suunnitella :D
Eli me kirjotellaan tänne joskus erikseen ja joskus yhdessä, riippuu meiän menemisistä ja tekemisistä.
Täällä tulee olemaan myös kaikennäkösii kuvii ja biisejä ja kaikkee :D

Tässä on nyt tämmöset nopeet faktat ja asiat jotka kuvaa meitä kirjottajia.





Pinja

10 totuutta minusta:

1. mun nimi on Pinja (:
2. asun oulussa
3. täytän elokuussa 15 :D
4. oon parisuhteessa konstan kanssa (:
5. oon koko elämäni ajan harrastanu tanssia
6. tykkään ruuasta :D
7. yleensä vapaa-ajalla oon kavereiden kanssa (:
8. televisiosta katon mm. salkkareita, huippumallia ja idolssia 
9. tykkään matkustelusta 
10. en oo koskaan värjänny hiuksia :D
5 tapaa saada sydämeni:
1. olla oma ittensä
2. luotettava
3. huumorintajunen
4. pitää olla hyvä luonne
5. rehellinen
3 artistia joita kuuntelen usein:
1. justin bieber
2. rihanna
3. & kaikkee muuta kivaa :D
2 asiaa jotka haluan tehdä ennenkuin kuolen:
1. olla konstan kanssa hautaan asti :)
2. nähä justin bieber !


Jaakko

10 totuutta minusta:
1. mun nimi on Jaakko
 

2. asunu koko ikäni Oulussa
3. täytin tammikuussa 15
4. oon sinkku
5. harrastan valokuvaamista
6. tykkään elokuvista
7. tykkään pojista
8. televisiosta katon vaan glee:tä
9. kokkaan ja leivon aika paljo
10. nukkuminen on parasta :D
5 tapaa saada sydämeni:

1. pittää olla oma ittensä 
2. olla rehellinen 
3. olemalla avulias tai nii 
4. olemalla luotettava
5. huumorintajua pittää olla
3 artistia joita kuuntelen usein:
1. Michael Jackson
2. Lady Gaga
3. Glee cast
2 asiaa jotka haluan tehdä ennenkuin kuolen:
1. löytää sen oikean
2. asua New Yorkissa




Jenna

10 totuutta minusta:
1. nimi on jenna (:
2. oulusta oon itekki, mut en oo asunu täällä aina (:

3. mitä katon tvst - terranova, awkward, 3 miestä & tyttö, mentalist, simpsonit, csi & putous joka kyl nyt loppu (: 
4. mulla on kaks pikkuveljee c:
5. laskettelu on parasta !
6. kaikista eniten pelkään käärmeitä !
7. EN oo aamuihminen :D
8. joo oon syntyny lokakuus (:
9. vapaa-ajalla oon yleensä kavereiden kans. =)
10. värjään mun hiuksia, jotka on tällä hetkellä iha paskan väriset, mutjoo luonnostaan ne on vaaleenruskeet.
5 tapaa saada sydämeni:
1. on oma ittensä
2. & ei siis feikkaaa tai esitä
3. semi rento elämänasenne & on huumorintajunen :)
4. :D
3 artistia joita kuuntelen usein:
1. justin bieber
2. one direction
3. + kaikkimuut :D
2 asiaa jotka haluan tehdä ennen kuin kuolen:
1. käydä australias & amerikas (:
2. nähä jb & 1D livenä (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti