18 maaliskuuta 2012

Me,myself and I



jooo aattelin nyt sit itekki kirjottaa tänne (: mulla ei oo mitää kiinnostavaa asiaa mut täs on nyt kuvia mun hiihtolomasta ja mitä nyt oon tehny tälläviikolla yms (: 
  • nojoo viime viikolla sit aloin kavereita ja alotin vihdoin sen mun maatyön ! mullaki on aiheena Malta :)
  • torstaina ku oltii siellä rukalla nii aluks pelotti hirveesti siellä rinteessä, koska mulla on hirvee korkeenpaikankammo , mut sit se helpotti eikä enää pelottanu :D siellä oli tosihauskaa , kiitos kaikille (:   
  • perjantaina n. klo 17 aikaan mentii sitte nuokalle, jossa oli konsta riku jenna ja aleksi, siellä oli sellane yökahvila, jossa oli kaikkee singstarii jotai kisoja ja sillee (: pelattii sit biljardia ja sit istuttii sellasilla ihanilla sohvilla, oltii koneel ja juteltii ja tehtii kaikkee randomia :D
  • eilen sit kävin kampaajalla , en hirveesti tykkää näistä, tai on nää ihajees mut ei se ees tehny mitää mitä sille sanoin .. :D no sit illalla pyöräiltii rikun ja konstan kaa jaakolle, nii mun housut oli iha märät , koska sato lunta ! :D sain sit jaakon yöhousut joilla sit olin jaakolla ::DD 
                                                                           




- pinja (: 


ps sanokaa jos teillä on jotai ideoita et millasii postauksii tehäää yms ? :)):)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti